Annonce:

Gruppe & Konference

Vores dygtige sælgere er eksperter i vores rejsemål og skræddersyr rejsen efter jeres ønsker. Ud over vores fordelagtige priser på hotel og fly kan vi bestille transfer til og fra lufthavnen, sightseeing med professionelle guider, måltider, konferencelokaler og billetter til forskellige arrangementer. Vi kan bestille forskellige typer arrangementer – helt efter jeres ønsker.
Vi giver gerne gode råd om seværdigheder, spændende udflugter og de bedste restauranter og udstillinger. Og hvis I derudover gerne vil have en oplevelse ud over det sædvanlige, ja, så kan vi også ordne det.

01 Inden afrejse
  • Hvordan bestiller jeg en rejse?

    Klik på ”Bestil tilbud” på forsiden, og udfyld formularen. Så snart vi har modtaget jeres forespørgsel, kontakter vi hoteller og flyselskaber for at få et prisforslag. Priserne for grupper varierer alt efter sæson, hvor mange personer I er, og til hvilken destination I vil rejse. Er I fleksible hvad gælder ud- og hjemrejse, er der store penge at spare, så angiv gerne et par alternative rejsedatoer.

  • Hvad er købsvilkårene?

    Vi henviser til vores grupperejsevilkår.

  • Hvornår skal jeg indgive navnene på de personer, der skal rejse?

    Flyselskabet plejer gerne at ville have alle navnene senest 35 dage inden afrejsen. Det er dog forskelligt, alt efter hvilket flyselskab I rejser med. Husk, at navnene skal stå præcis, som de står i passet. Ved køb af almindelige individuelle billetter – ikke gruppebilletter – skal vi have navnene, når I bestiller rejsen. Visse flyselskaber tillader navneændring mod et gebyr.

  • Hvor længe gælder tilbuddet fra Rejsefeber?

    Oftest holder vi fly og/eller hotel i en uge, men alt efter leverandøren og jeres behov kan man nogle gange forlænge perioden.

  • Hvornår og hvordan betaler jeg?

    Når I bekræfter jeres rejse, betaler I normalt 1500,- kr. i kontant udbetaling. Ca. seks uger inden afrejse skal slutbetalingen falde. Hvis bestillingen sker tæt på afrejsen eller senere end seks uger inden afrejse, skal det fulde beløb betales på bestillingstidspunktet.

  • Hvilke fordele er der ved en gruppebillet?
    • Alle deltagere er garanteret pladser på samme flyafgang.
    • Der er mere fleksible betalingsvilkår, end hvis man køber almindelige individuelle billetter (læs "Hvornår og hvordan betaler jeg" ovenfor).
    • I har jeres egen kontaktperson hos Rejsefeber.
    • Navnerapport sker normalt 35 dage inden afrejse.
    • Bagage indgår oftest i en gruppebillet.
    • Vores tilbud gælder normalt i 7-10 dage, så I har mulighed for at få talt sammen om tilbuddet.
    • Hvis leverandøren tillader det, er det muligt at foretage ændringer i bestillingen, efter den er bekræftet.
02 Under rejsen
  • Hvor skal jeg henvende mig, hvis jeg får problemer med hotellet eller øvrige arrangementer?

    Lige inden afrejse får I normalt et afrejsebrev med telefonnummer til vores lokale samarbejdspartner, som I kan kontakte, hvis der opstår et problem, som ikke kan løses direkte med hotellet eller restauranten eller anden leverandør. Vi beder jer kontakte vores samarbejdspartner direkte på stedet, hvis der af en eller anden grund opstår noget uforudset.

    Eventuelle problemer skal straks meddeles til vores lokale samarbejdspartner, så I så hurtigt som muligt kan få den hjælp, I har brug for. Fejl og mangler skal altid anmeldes på stedet.

  • Hvor skal jeg henvende mig, hvis jeg får problemer med min billet?

    Under rejsen er det først og fremmest flyselskabet, som kan hjælpe jer, hvis der opstår forsinkelser, hvis bagagen bliver væk, eller der sker andre ændringer. I kan selvfølgelig også ringe til os på Rejsefeber i vores åbningstid.

NB!

Hvis du bestiller to enkeltbilletter, skal du være opmærksom på, at hvis den ene flyvning af en eller anden grund ikke gennemføres som planlagt, afbestilles/ændres den anden flyvning ikke automatisk. Du skal selv ændre billetten! Hvis billetten ikke kan ændres, hæfter du selv for det tabte beløb.