Kundeservice

ER DU FERIEKUNDE OG HAR BESTILT EN REJSE?

Din rejse vil stadig afgå som planlagt. Har du spørgsmål til din bestilling, så hjælper vores svenske kundeservice dig. Kontakt os på +46 771 57 57 57 eller via mail ordrer@rejsefeber.com.

Kundeservice er der for dig – under og efter din rejse.

Inden du ringer til os, kan du se, om dit spørgsmål allerede er besvaret i Ofte stillede spørgsmål og svar.

Kontaktoplysninger:

E-mail: ordrer@rejsefeber.com

Tel: +46 771 57 57 57


Tak. Du vil nu modtage vores nyhedsbrev. Registreringen mislykkedes!

Åbningstider:

Hverdage: 11.00-15.00

Skærtorsdag, Langfredag, Påskelørdag, Påskedag, 2. Påskedag, St. Bededag, Kr. Himmelfartsdag, 2. Pinsedag, Midsommer, Midsommerdag, 5. juni, Juleaften, 1. Juledag, 2. Juledag, Nytårsaften samt Nytårsdag er kundeservice lukket.

Spørgsmål og svar

Andre kontaktoplysninger

HOVEDKVARTER

Resfeber - Resia Travel Group
Resia AB
Box 1114, Kruthusgatan 17
405 23 Göteborg, Sverige

Telefon + 46 (0)31 63 60 00 

Om Resia Travel Group

Postadresse

Rejsefeber Gruppe & Konference v/ Resia Travel Group
Resia AB
Box 1114, Kruthusgatan 17
405 23 Göteborg, Sweden

Telefon +46 (0)31 63 60 00

Virksomhedsnummer: 556164-4260
Momsnummer: SE556164426001

Kundeservice

Email: ordrer@rejsefeber.com

Tel: +46 771 57 57 57

  • #
  • #
  • #

Rejsefeber ejes af Resia AB, er en af Sveriges største rejsebureaukæder. Moderselskabet Resia Travel Group AB omfatter også varemærkerne Resia og Resfeber Grupp & Konferens i Sverige samt  Reisefeber Gruppe & Konferanse i Norge. Resia Travel Group har hovedsæde i Göteborg. Virksomheden har IATA-licens og stiller en rejsegaranti til Kammerkollegiet i Sverige og er medlemmer hos SRF, Sveriges Resebyrås Förening.

NB!

Hvis du bestiller to enkeltbilletter, skal du være opmærksom på, at hvis den ene flyvning af en eller anden grund ikke gennemføres som planlagt, afbestilles/ændres den anden flyvning ikke automatisk. Du skal selv ændre billetten! Hvis billetten ikke kan ændres, hæfter du selv for det tabte beløb.